středa 13. února 2013

BB krémy SKIN79 - Dream Girls

Dnes se vrhnem na docela známý BB krém, který se těší ne malé popularity, hodně jsem se těšila na to, až ho budu moct pořádně otestovat. Má být vhodný na mastnou, mladou a problematickou pleť. O to bylo pak mé nemilé zjištění, že to tak není.

Oficiální text:

Multifunkční BB Cream navržený speciálně pro mladou problematickou pleť (cca 17 - 22 let), pečuje o pleť s vadami, předchází problémů, není mastný. Obsahuje extrakt z papáji, který udržuje citlivou pokožku jemnou a čistou a také vyhlazuje nerovnosti.





  • Kontrola tvorby mazu - poskytuje dlouhotrvající čistou pleť bez olejů.
  • Dokonalá péče o citlivou pleť - chrání citlivou a problematickou pleť.
  • Extrakt z papáji - udržuje citlivou pokožku jemnou a čistou a také vyhlazuje nerovnosti.
  • Vynikající ochrana proti UV záření - chrání před UV zářením (SPF /30PA++), není potřeba používat krém na opalování.





Vhodný pro typy pleti:
  • Pleť s rozšířenými póry
  • Pro jemnou pleť po celý den
  • Dospívající a problematická pleť
  • Dospělá a problematická pleť
  • Kůže s množstvím mazu
Co má dokázat?

UV ochrana SPF30:
S tím souhlasím, ochrana je dobrá.
Překrytí vad a nedostatků:
Ve skutečnosti nekryje vůbec. Jiné BB krémy Skin79, co jsem testovala kryli víc.
Regulace tvorby kožního mazu:
Vůbec nezmatňuje, naopak hodně rozjasňuje, na můj vkus až moc.
Stažení rozšířených pórů:
Nejsem si jistá, to nedokážu posoudit, ale spíše ne.

Odstín: Barva byla docela tmavá, na pohled se mi vůbec nelíbila, taková divně šedohnědá?? Ale nutno uznat, že se docela dobře přizpůsobila.

Suma sumárum
Tento BB krém mě osobně zklamal na plné čáře. I když je doporučován mastné, problematické pleti kterou vlastním, já bych ho naopak doporučila normální, sušší bez nedostatků, jako jsou pupínky apod. Ani odstín nebyl hezký. Určitě bych si ho nekoupila.

2 komentáře:

  1. Tak to je super, ten si koupím :)
    Mrkni na můj blog :))) Začala jsem tě sledovat..

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat