středa 13. února 2013

BB krémy SKIN79 - The Oriental Gold PLUS

Oficiální text

Trojitý účinek BB krému udržuje pleť projasněnou, díky výživě vyhlazuje vrásky, plní funkci liftingu, sjednocuje pleť a efektivně překrývá nedostatky, zároveň chrání proti UV záření SPF30. Pleť je přirozeně hydratovaná, vyhlazená a vypnutá. Patentované složky z orientálních čajů pečují o pleť, tak aby byla hladká a zpevněná. Extrakty ze zlata a kaviáru udržují optimální rovnováhu pleti a také zklidňují.




  • Lifting a vyhlazení vrásek
  • Složky z orientálních čajů, kaviáru a zlata udržují optimální rovnováhu pleti, přirozeně hydratují.
  • Součástí je růžový krém na rty a tváře - pro dokonalý make-up





Vhodný pro typ pleti:
  • Všechny typy pleti
  • Mastná pleť
  • Suchá pleť s nerovnostmi
  • Pleť s rozšířenými póry
  • Pleť s vráskami
Co má dokázat?

Proti vráskám:
Vrásky díkybohu nemám, takže nevím, ale vzhledem k tomu, že je určen spíše zralejší pleti, tak myslím, že by na vrásky účinkovat mohl.
UV ochrana SPF30:
SPF30 je ideální, vyhovuje mi.
Výživa pleti:
Tězko se posuzuje, ale myslím, že ano.
Překrytí vad a nedostatků:
Krytí je velmi dobré, za to dávám palec nahoru.
Regulace tvorby kožního mazu:
To bych ani neřekla, na Intense Classic žádný nemá.
Stažení rozšířených pórů:
Póry překryje, ale jestli je stáhne?
Ochrana před škodlivými vlivy
Na pleti byl příjemný, takže asi ano.

Odstín: Jestli se mi něco na tomto BB krému líbí, tak je to jeho odstín. Vypadá přirozeně, barvu má béžovou, možná s jemným podtónem do růžova. Nepůsobí jako maska, úplně dokonale splyne.

Suma sumárum
Kdybych si měla vybrat nějaký BB krém, tak bych rozhodně volila tento. Vyhovuje mi barvou, krytím i konzistencí. Navíc pokud bych si koupila velké balení, mám k tomu barvu na rty ve víčku a takové detaily se cení :)

Dnes jsem vás zahltila BB krémama až až :). Proto vám slibuju, že od nich budete mít ode mě na nějakou dobu pokoj. Ještě mi zbývá pořádně ozkoušet VIP Gold a Hot Pink a celý seriál okolo BB krémů od SKIN79 skončí. Ráda bych v budoucnu vyzkoušela nějaký BB od Misshy, Etude House a zaujala mě i Holika Holika díky své ceně. Své tipy mi nezapomeňte napsat dolů do komentářů.

Žádné komentáře:

Okomentovat