neděle 12. května 2013

Moje narozeniny + První Giveaway na blogu pro vás

Zdravím!
Jak jste si určitě všimli, tak to v poslední době na blogu docela vázne. Všude okolo mě je momentálně velký zmatek a blázinec. Slibuji, že článků bude v budoucnosti více, ale nevím ještě přesně kdy :-))


Pro mě je tento den docela významný. Mám totiž narozeniny. Dnes je mi už 17 let. Je neuvěřitelné, jak rychle to všechno letí. Přemýšlela jsem, co speciálního mám na dnešní den napsat na blog. Nakonec jsem se rozhodla, že i když mám narozeniny já, dárek dostanete vy :-).

Dnes totiž vyhlašuji svoji úplně první giveaway na blogu. Dlouho jsem přemýšlela, co bych měla do soutěže dát. Chtěla jsem něco speciálního, ale zase ne moc drahého, aby mě to nezruinovala, jsem přece student :-). Nakonec jsem se rozhodla dát výrobek, se kterým jsem spokojená a vím, že je dobrý.


Tajemství je venku. Řasenka od Maybelline The Colosal Volum´ Express je moje nejoblíbenější řasenka. Dodá řasám objem i prodloužení, ale zároveň je neslepí, naopak krásně pročeše. Kartáček je taky skvělý. Věřím, že ji spousta z vás zná. Kupovala jsem ji sama za vlastní peníze speciálně pro tuto giveaway. Je neotevřená.

Podmínky soutěže nejsou nijak náročné.
  1. Být pravidelným čtenářem mého blogu přes GFC
  2. Napsat do komentáře svůj e-mail + odpovědět na otázku Co byste si přáli nejvíce k narozeninám?
Giveaway potrvá do 14. července, takže času je dost. Vítěze si vyberu sama, vyhrává nejzajímavější a nejoriginálnější odpověď :-)
Tak do toho a hodně štěstí!

9 komentářů:

  1. Já bych si přála k narozeninám měsíční pobyt v tropickém ráji se svým přítelem.Jíst ovoce,plavat v moři,opalovat se,lenošit.Málo turistů to by bylo úžasný.A když se vrátím nohama na zem tak si přeju fajn práci,dostatek peněz a malej domeček.A nebo jen velkou výhru ve sportce?Jo to by stačilo.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju všechno nejlepší a nejkrásnější! :))

    K narozeninám bych si přála nějaký dobrý notebook s kamameoru, abych zůstala ve spojení se svou roidnou i po té, co odjedu studovat do zahraničí.

    Nocturnal.light@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vsetko najlepsie k narodeninam,ta spirala je uzasna vcera som si kupila druhe balenie a vidim to tak ze budeme kamaratky este dlho.Ja by som si na narodeniny priala asi tiez dovolenku niekde pri mori ale z takych na teraz realnejsich aspon vikend v kupeloch.Ja budem mat narodky o 3 dni tak uvidime ze co bude,do giveaway sa nezapojim nakolko ju mam a byvam v uk takze by si v pripade mojho uspechu platila sialene postovne:)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nej!
    Ani už si nepamatuju, co jsem dostala k 17-tým narozkám a není to tak dávno.Asi nejlepší dárek k narozkám je nějaký pobyt, výlet nebo akce, ale myslím, že je každý rád hlavně, že si na něj okolí vzpomnělo, to je taky takový nehmotný dárek. :)
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já mám jedno moc veliký přání, kdyby mi tak někdo zařídil třeba měsíční (nebo i 3 měsíční) pobyt v Turecku nebo v Maroku v nějaké typické místní rodině. Chtěla bych se naučit jejich jazyk, zkusit si jejich životní styl se vším všudy, poznat život muslimů, jejich tradice, kulturu... No ale k těm narozeninám, kdybych dostala aspoň letenku do Istanbulu a podívala se do Topkapi paláce, tak bych byla taky moc šťastná.

    radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko najlepšie k narodeninám v prvom rade! :) Mňa osobne by najviac potešilo buď predplatné nejakého časopisu, ktorý mám rada alebo samozrejme kozmetika, tým sa nič nepokazí. Nejaký parfém po ktorom túžim tiež nie je odveci ale ináč narodky moc nemusím, pripomína mi to stále ako starnem :D
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejkrásnější :)
    Přála bych si asi noťas - marně :D

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší :)
    Já jsem velká puntičkářka a mám ráda všechno hezky uspořádané a organizované, proto bych si přála různé ty organizéry na šperky, do kabelky apod. Hlavně ale je, abych se dostala na svoji vysněnou školu, to je moje největší přání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pardon ještě mailová adresa :)
      novotna.janicka1@↕gmail.com

      Vymazat